The Case

The Case is een NIMA Online Marketing congres door en voor marketeers waarbij inhoud en interactie met vakgenoten voorop staan. Meer informatie? Mail hans@nimaonlinemarketing.nl

Voor wie & waar?

Op The Case - Amsterdam op dinsdag 15 oktober, kom je in gesprek met andere ervaren marketeers over succesverhalen, tegenslagen en plannen met betrekking tot online marketing. Een kans voor marketing- en communicatie-professionals om de meest gewaardeerde cases bij te wonen.

NIMA Young Professionals

Voor Young Professionals (25-35 jaar), hebben wij een speciaal programma tijdens The Case. Leer van andere topmarketeers onder andere hoe je jezelf onderscheid op de arbeidsmarkt en hoe je om kunt gaan met bepaalde uitdagingen in je dagelijkse werk.

Programma


 
  Tijd Zaal 5
B-2-C
Zaal 6
B-2-C
Zaal 7
B-2-B
Zaal 8
B-2-B
Zaal 9
Young Professionals

Ontvangst8.30 - 9.30
Opening & Keynote9.30 - 10.15 Keynote
Erik Goossens, CEO Spil Games


 

Pauze

10.15 - 10.30Korte pauze

Ronde 1

10.30 - 11.30
OAD Reizen vindt zichzelf opnieuw uit door inzet van Dynamic Packaging technologie.
The world is NU: "The only thing that is constant is change, and how we respond"
Hoe Deli XL de ‘Wehkamp’ van de B2B groothandel branche is geworden
Starten met leadnurturing in B2B. In welke valkuilen hoef jij niet meer te stappen?
Personal Online Branding

Ronde 2

11.30 - 12.30
Social Service revolutie bij T-Mobile
Mobiel: oriëntatie of koopgedrag? Effectief inspelen op devices en consumentengedrag
Het resultaat van Content Marketing: van like naar conversie naar cultuuromslag
Brutaal en anders: succesvolle marketing in een extreem concurrerende Nederlandse b-to-b verpakkingsmarkt!
Solliciteren en social media, de do's en don'ts

Lunch

12.30 - 13.30Lunchpauze

Ronde 3

13.30 - 14.30
Quick win e-mail marketing clinic: optimalisaties waar je morgen mee aan de slag kunt!
Internationale Multi Channel Campagnes
Moderne media in een traditionele wereld
Moderne tools voor modern lead management in B2B. Lead generatie - content marketing - lead nurturing – marketing automation
Career Booster Speeddate sessie

Ronde 4

14.30 - 15.30
KPN
Update Social Service en Marketing binnen KPN
Vergeet de 30 seconden, verspreid een verhaal!
Target, Publish, Extend; Praktijkvoorbeelden van effectieve LinkedIn marketing
IBM
Creating content that counts

Pauze

15.30 - 16.00Korte pauze

Ronde 5

16.00 - 17.00
ING
De impact van mobiel bankieren
Hoe bouw je een 360 graden global online brand presence met z’n vieren?
Gepersonaliseerde innovatie leverde 2 Esprix op
MCB
Toekomstvoorspelling middels ‘crowd sourcing’ in de B2B
Paneldiscussie Personal Branding
Keynote17.00 - 18.00Keynote
Bas Hoogland, CCO Landal Greenparks: Voor wie ook Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wil worden…


 

Borrel

18.00 - 18.30Borrel