3.2 Kennedy van der Laan

drs. Albert Jan (AJ) Huisman | Kennedy Van der Laan

 
Kennedy Van der Laan
 
drs. Albert Jan (AJ) Huisman
Marketing Director
 
 

Sinds 2011 is Albert Jan Huisman Marketing Director bij Kennedy Van der Laan. Daarvoor was hij o.m Marketing Director Continental Europe bij Towers Watson, een wereldwijd toonaangevend adviesbureau, waar hij tevens deel uit maakte van het Marketing Leadership Team in Londen. Bij Kennedy Van der Laan houdt hij zich met zijn team bezig met de positionering van het meest innovatieve advocatenkantoor van Nederland en is hij lid van het Management Team. Daarnaast spreekt hij sinds 2011 regelmatig op (internationale) congressen over B2B Content Marketing.

 

Wij hebben Albert Jan geinterviewd over hoe hij advocaten enthousiast maakte over content marketing. Lees zijn verhaal op Marketingfacts.

 
Het resultaat van Content Marketing: van like naar conversie naar cultuuromslag
Hoe krijg je een van oudsher behoudende beroepsgroep enthousiast voor het gebruik van Content Marketing? In deze concrete case geeft Albert Jan een kijkje in de keuken bij het advocatenkantoor Kennedy Van der Laan. Hoe zijn ze twee jaar geleden begonnen met de eerste stappen op het gebied van Content Marketing, wat waren de uitdagingen, wat werkt wel en ook wat werkt niet? Aan de hand van interessante en vooral concrete voorbeelden uit zijn dagelijkse praktijk laat hij zien wat er bij komt kijken om een succesvolle Content Marketing strategie in te voeren binnen een van nature behouden beroepsgroep.