2.5 Bugaboo

Martijn Ros | Bugaboo

 
Bugaboo
 
Martijn Ros
Global Digital Marketing Manager
 
 

Na begonnen te zijn met zoekmachine marketing en display advertising, heb ik vervolgens enkele jaren zelfstandig bedrijven geadviseerd in hoe sociale media merken kunnen versterken en hoe je merken beschermd tegen de eventuele nadelen ervan. In 2011 werd ik uitgedaagd daadwerkelijk verantwoordelijk te worden voor de strategie en management van digitale media namens Bugaboo. Die uitdaging kon ik niet laten lopen. Bij Bugaboo werk ik sindsdien aan de opzet en internationale uitrol van de digital marketing strategie.

 
Hoe bouw je een 360 graden global online brand presence met z’n vieren?
Op 1 januari 2011 begon ik te schrijven aan de lange-termijn online strategie voor Bugaboo. Enkele maanden later was hij “bijna klaar”. Dat is hij ondertussen nog steeds. Niet dat we niet weten wat we willen, want dat weten we juist heel goed. Maar de wondere wereld van het web veranderd nu eenmaal supersnel en met een klein team moet- en kun je constant flexibel zijn. In de tussentijd hebben we ontzettend veel geleerd, veel mooie gedaan en natuurlijk ook dingen gedaan die we niet opnieuw zullen doen. Tijdens The Case zal ik wat ervaringen die ik onderweg heb opgedaan delen.