2.4 Pepsico

Tessa van Breugel | PepsiCo

 
PepsiCo
 
Tessa van Breugel
Brand Manager Doritos
 
 

Als Brand Manager is Tessa van Breugel verantwoordelijk voor het tortilla-chips merk Doritos, in Nederland. Zij heeft zichzelf de opdracht gegeven om Doritos groot te maken als rebels, stoer merk onder jongeren.

Zij gelooft dat alleen merken met focus, lef en de juiste content uiteindelijk overleven.

 

 

 
Vergeet de 30 seconden, verspreid een verhaal!
Als Marketeer ben je dagelijks bezig met de vraag ‘hoe krijg ik mijn boodschap tussen de oren van de doelgroep?’. Deze vraag wordt steeds relevanter , nu consumenten een record aantal boodschappen te verwerken krijgen en steeds meer zelf bepalen welke content hen bereikt. Het is moeilijk op te vallen én de aandacht van je publiek vast te houden. Tessa van Breugel vertelt hoe zij ‘storytelling’ toepaste om haar doelgroep te bereiken. Dit doet ze aan de hand van de Doritos Jacked introductiecampagne, waarvan afgelopen augustus 3 video’s in de top 5 best bekeken films van YouTube belandden.