3.5 Exact

Petra Vunderink & Paul Tops | Exact

 
Exact
 
Petra Vunderink & Paul Tops
 
 
Biografie Petra Vunderink:
Sinds 2,5 jaar is Petra werkzaam bij Exact Software in de rol van marketing communications manager. Zij stuurt het marcom team aan wat uit zo’n 11 mensen bestaat met eigen specialismen. Omdat wij zonder bureau werken ontwikkelen wij onze campagnes zelf van concept tot realisatie. Van awareness tot lead campagnes, van campagnes voor de Nederlandse markt tot EMEA en APAC landen. En daarin proberen we onszelf elke dag te verbeteren. Hiervoor is Petra 20 jaar werkzaam geweest bij Logica in diverse rollen, laatstelijk als Communications Director. 
 
Biografie Paul Tops: 
Na 12 jaar bij reclamebureau's ( o.a. FHV/BBDO) te hebben gewerkt heeft Paul Tops een overstap gemaakt naar "klantzijde". Twee jaar geleden is hij begonnen als Creative Director bij Exact Software. Binnen Exact is hij verantwoordelijk voor de conceptuele invulling van de (interactieve) campagnes. Daarnaast geeft hij  les "Storytelling & Mediadesign" aan de Hogeschool Windesheim, School of Media.
 

 
Gepersonaliseerde innovatie leverde 2 Esprix op
We nemen je in deze presentatie mee in het verhaal van onze campagne met als titel “Exact de software die je nodig hebt”. Het concept van de campagne en de doelstellingen, de middelenkeuze en de executie. Van de middelen behandelen we vooral de innovatie personalisatie via open sources en de volledig geintegreerde DM. Natuurlijk zijn er voldoende learnings die we graag met jullie delen. Voor deze campagne wonnen we twee Esprix: 1 voor BtB en 1 voor de DM. De presentatie geef ik samen met onze Creatief in eigen dienst: Paul Tops.